Ne intalnim des cu problema proiectelor realizate bine, dar fara succes in online. Promovarea este cheia succesului in online, asa ca ne-am gandit sa va prezentam cele mai bune metode de marketing online. Ele pot fi mult mai multe dar in opinia noastra sunt 10 metode de baza ce va pot creste afacerea online.

Pe scurt: strategii de marketing ce functioneaza si sunt deja testate de Active Design.

strategii-online-de-marketing-prestashop-magento

1. Imbunatatiti ofertele “irezistibile” din site-ul dvs.

Credem ca a venit timpul in care sa inlocuim “gratuitul”, “discount-ul” cu ceva palpabil, ceva ce ne poate oferi tuturor un strop de interes in plus pentru oferta speciala.

Va propunem spre exemplu, asa cum deja multe companii o fac, sa oferiti in promotiile dvs un CD audio. Are un impact psihic puternic si va asociati imaginea si produsele cu formatia sau interpretul respectiv, cu siguranta rezultatele se vor regasi in cresterea vanzarilor.

2. Lansarea de noi oferte si programe.

Intotdeauna trebuie sa gasiti ceva “nou” pe care sa-l lansati, un produs, un program de fidelizare. De asemenea puteti relansa un program sau o oferta care in decursul anilor trecuti a avut un real succes. De exemplu, un sistem de remunerare prin puncte s-a dovedit a fi foarte atractiv. Clientii activi pot cumula puncte in vederea folosirii lor pentru a obtine discount-uri la alte produse achizitionate ulterior din magazinul dumneavoastra. O astfel de metoda contribuie totodata si la fidelizarea clientilor.

3. Oraganizarea de seminarii.

In fiecare an ar trebui organizate seminarii in care sa fie invitati partenerii si clientii cu care interactionati in “real life”, pentru lansarea de noi programe si oferte doar in on-line. Ofertele destinate vanzarii on-line trebuie construite de asa maniera incat sa nu incurce, ci sa completeze afacerea din “real life”. Este recomandat ca, in timpul seminarului sa atingeti un topic nou, atractiv si nu in ultimul rand util pentru audienta.

4. Produse si catalog

Este foarte important sa aveti o gandire globala asupra afacerii online. Puteti sa va asociati sau sa dezvolati noi parteneriate ce pot fi benefice de ambele parti. Este una dintre cele mai importante strategii de crestere.

Rezultatele pot fi uimitoare si se vor traduce intr-o crestere masiva de trafic si vanzari.

5. Creati un program de afiliere.

Daca nu aveti inca un program de afiliere, nu este tarziu niciodata. Programele de afiliere sunt cele mai bune pentru distribuirea mesajelor si promotiilor pe care le aveti. Programele de afiliere sunt o cale importanta de crestere a vanzarilor. Aproximativ toate platformele suporta programe de afiliere, practic ar fi si pacat sa nu le utilizati.

De cele mai multe ori un site dezorganizat cu un design invechit nu inspira incredere si poate fi factorul care blocheaza pur si simplu vanzarile. Prima impresie conteaza si in mediul online, de accea o companie de webdesign trebuie sa construiasca intreg site-ul din perspectiva cumparatorului: care sunt zonele pe care le va vedea prima data, cum ajunge vizitatorul la produsul dorit si din cate click-uri, cat de atractiv este prezentata oferta etc.

6. Adaugati mereu continut nou in website / blog.

Site-ul dvs este invechit, nu s-a mai ocupat nimeni de actualizarea lui cu informatii? Noi avem cunostiintele si experienta necesara pentru a reimprospata imaginea firmei dumneavoastre. In functie de necesitati putem imbunatati anumite aspect legate de design, functionalitati sau, de ce nu, putem realiza un site cu totul nou pentru a veni cu o schimbare completa.

7. Fiti mai activ pe retele de socializare.

Daca faceti parte dintre cei care au un cont de Twitter pe care niciodata nu l-au folosit atunci cu singurata e timpul sa va intrebati de ce altii il utilizeaza. Este timpul sa creati cel putin o pagina de Facebook in care sa adunati un numar cat mai mare de fani, in care sa distribuiti zilnic informatii si promotii cat mai apropiate cu afacerea dezvoltata. Nu o sa fiti niciodata prezenti pe retelele de socializare daca nu incepeti de undeva.

8. Optimizarea inteligenta a unui campanii “pay-per-click”

O campanie de link-uri sponsorizate poate fi o reala pierdere financiara daca nu este gestionata tinand cont de targetul caruia vrem sa ne adresam si mai mult daca nu alegem corect cuvintele cheie dupa care vrem sa atragem vizitatori in site. Optimizarea unei astfel de campanii in functie de publicul tinta si cuvintele cheie potrivite, pot aduce un trafic focusat pe domeniul nostru de activitate iar sansele de vanzare sunt mai mari.

Cele de mai sus se refera atat la campaniile realizate prin Google Adwords cat si prin Facebook Ads.

9. Adaugati filmulete printre metodele dumneavoastra de promovare

Este 2012 si inca nu aveti nici un video creat pentru promovarea afacerii online? Ei bine, atunci, este timpul sa profitati putin de una dintre cele mai puternice metode de marketing. Fie ca oferiti un serviciu online sau vindeti produse e bine sa realizati filmulete de prezentare si sa le uploadati intr-un canal de vimeo sau youtube personalizat. Nu uitati ca, la cautarile organice primele in rezultate sunt afisate link-urile din youtube, vimeo, 220, etc. Toate aceste servicii va pot fi oferite de compania noastra, marketing-ul video este unul extrem de vast, va invitam sa-l discutati pe larg cu unul din consultatii Active Design.

10. Expedierea de newslettere

Daca trimiteti newsletter doar atunci cand va aduceti aminte cu siguranta nu obtineti un trafic consistent din aceasta metoda de marketing. Expedierea newsletterelor trebuie sa fie organizata si repetitive. Multi dintre noi respingem un e-mail cu un anumit continut nedorit pe moment, dar atunci cand avem nevoie de acel serviciu sau produs ne aducem aminte imediat de newsletterul primit in trecut. Expedierea newsletterului cu o frecventa ridicata sporeste sansele de vanzare a produselor sau serviciilor direct promovate.