Active Design va impartaseste cheia succesului unei afaceri on-line, mai exact cei patru factori ce influenteaza succesului unui magazin virtual indiferent de platforma: PrestaShop, Magento, Virtuemart, Drupal, WordPress E-commerce, OsCommerce, ZenCart, X-Cart, CubeCart, UberCart etc.

Iata studiul realizat de Active Design asupra factorilor de influenta asupra unui magazin virtual:

1. Functionalitatea

Cand vine vorba despre performanta generala a unui site e-commerce, comerciantii on-line considera urmatoarele trei functii ca fiind vitale in succesul lor on-line:

  • Navigare usoara – 91,4% din utilizatorii intervievati au declarat usurinta de navigare ca fiind cruciala pentru succesul unui magazin on-line.
  • Timul de incarcare – 91,2% din utilizatorii intervievati au declarat ca viteza site-ului este cel mai important factor de succes.
  • SEO(search engine optimization) – 82,8% au afirmat ca optimizarea pentru motoarele de cautare este o cheie.

In timp ce usurinta in navigare, incarcarea rapida a magazinului si optimizarea site-ului se pozitioneaza in topul celor trei factori, sistemele de localizare automata a utilizatorului si optiunile lingvistice suplimentare au fost considerate mai putin importante.

2. Experienta clientilor

Crearea unei experiente placute la cumparaturi ar trebui sa fie principalul obiectiv al oricarui magazin on-line. Acestea fiind spuse, consideram ca exista trei mari lucruri la care potentialii clienti se asteapta cand vine vorba de comert online:

  • Navigare usoara – 37% dintre cei interveviati sunt de acord ca usurinta de navigare este caracteristica cea mai importanta atunci cand acceseaza un magazin virtual.
  • Preturile reduse si promotiile – 21% sustin ca preturile cu discount si promotiile speciale sunt cele mai importante caracteristici si ar trebui luate in considerare atunci cand se creeaza o experienta placuta de cumparaturi on-line.
  • Timp de incarcare scurt – 18% au spus ca viteza de incarcare a paginii este factorul cel mai important pentru un client al magazinelor on-line.
3. Procesarea platii

Cand discutam despre procesarea platilor on-line si livrarea produselor, ce conteaza de fapt cu adevarat pentru comercianti si consumatori? Rezultatele studiului nostru sugereaza urmatoarele:

  • Usor de utilizat – 45% din totalul persoanelor intervievate au declarat ca usurinta de utilizare este cel mai important aspect in procesarea platilor.
  • Comisioanele – 26% considera comisioanele de procesare a platilor a fi foarte importante atunci cand se alege o solutie de plata a comenzii efectuate.
  • Informatia despre produs – 55% din cumparatorii on-line se asteapta sa regaseasca detalii vaste ale produsului: descriere bogata, film de prezentare, fotografie 360 grade.
  • Navigarea usoara in catalog – 49% din cumparatori se asteapta la un catalog usor de accesat atat din fata cat si din spate. Breadcrumbs usor accesibile si gata sa te ajute sa revii oricand la un pas anterior
  • Regasirea produselor – 46% din utilizatori declara ca produsele on-line ar trebui sa fie usor de gasit, magazinul sa puna la dispozitie un sistem avansat de cautare si filtrare.
4. Produse si catalog

Cand vine vorba de catalog si produse, consumatorii sunt de acord ca urmatorii cinci factori conteaza cel mai mult:

  • Costurile suplimentare expuse clar – Daca produsul este postat in magazin spre exemplu la pretul de 99 de lei, dar in cele din urma consumatorii ajung sa plateasca mai mult, studiul arata ca cel putin 65% dintre utilizatori sunt de acord ca aceste costuri suplimentare sa fie afisate inainte de cosul de cumparaturi.
  • Un cos de cumparaturi usor de editat – 60% dintre cei intervievati sunt de acord ca ar trebui sa fie usor sa editezi cosul de cumparaturi inainte de cumparare.
  • Timp de incarcare scurt – 18% au spus ca viteza de incarcare a paginii este factorul cel mai important pentru un client al magazinelor on-line.

prestashop-magento-drupal-virtuemart-oscommerce

Orice e-commerce bine realizat are anumite lucruri in comun. Pentru cele care se afla la inceput, loialitatea fata de brand este imensa. Acestea fiind spuse, atat comerciantii noi in on-line cat si cei cu experienta ar trebui sa se concentreze pe mentinerea competitivitatii, atragerii de noi clienti, oferind imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, facilitand urmarirea expedierii dar si multe altele.

Cum sa imbunatati magazinul dvs ?

Daca sunteti in cautarea de a construi o experienta de shopping mai buna, atunci puteti apela la serviciile Active Design.
Vom lua in considerare urmatoarele caracteristici:

  • Management multistore – aceasta caracteristica va permite sa controlati mai multe magazine virtuale dintr-un singur “back office”. Acest lucru este realizabil de catre echipa noastra pe platforme precum Magento si Prestashop.
  • Centralizarea e-mail-urilor – pastrarea tuturor e-mail-urilor clientilor dvs din toate magazinele on-line dar si din alte business-uri pe care le conduceti. Organizarea de campanii prin e-mail marketing pentru stimularea si cresterea vanzarilor.
  • Managementul avansat al inventarului – gestionarea de stocuri si sincronizarea cu soft-urile dvs de facturare, sunt acum posibile datorita Active Design, am dezvoltat module de inserare automata cu ajutorul cititorului de coduri de bare, orice se poate gestiona acum in mod eficient.

Incheiem acest studiu concluzionand ca pentru un magazin virtual de succes avem nevoie de :

  • o abordare personalizata de vanzare
  • abilitatea de a atrage noi clienti
  • o viteza ridicata de procesare a comenzii
  • abilitatea de a ramane competitiv
  • serviciu de support clienti bine consolidat
  • o interactiune consistenta si perseverenta cu posibilii clienti
  • facilitarea urmaririi pachetului